Právě běží MAXI výprodej. Využijte skvělou nabídku a získejte další slevu ve výši 20% na výprodejový sortiment zadáním slevového kódu v košíku: extra20. Slevový kód platí pouze na kategorii Výprodej do vyprodání skladových zásob!

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které Vám nabízíme. Dokonce i při balení a expedici provádíme kontroly odesílaného zboží. I přesto všechno se může stát, že zakoupené zboží může vykazovat vadu nebo bude poškozené.

Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě reklamace. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace).

Jak reklamovat?

  • Reklamaci můžete uplatnit osobně na naší prodejně/servisu na adrese ELVIN PRODEJ s.r.o., K Turkovu 3249/2, 723 00 Ostrava-Martinov nebo zasláním zboží na adresu: ELVIN PRODEJ s.r.o., Nad porubkou 1230/1c, 721 00 Ostrava – Svinov nejlépe i společně s reklamačním listem, záručním listem a zpáteční adresou.

  • Při uplatňování záruky se můžete s potřebnými dokumenty (záruční list, faktura) obrátit přímo i na servis dané značky.

  • Nejrychlejší způsobem je nás kontaktovat na tel.čísle 734 805 974, kde vám poradíme, jak správně postupovat nebo nám napište na email: eshop@elvin.cz
  • K reklamaci můžete využít náš vzorový reklamační formulář. Reklamační formulář je také možné stáhnout z webového rozhraní obchodu www.elvin.cz v sekci Vše o nákupu. Jeho vyplněním nám usnadníte příjem i následné potvrzení reklamace/servisního listu. Sepisujete-li reklamaci sami, nezapomeňte uvést kontaktní údaje na vás, typicky telefonní číslo či e-mailovou adresu a popis, jak se vada při používání věci projevuje. Jde-li o vadu nahodilou, která se vyskytuje jen občas, o to více je důležité podrobněji popsat, kdy a za jakých okolností se tak děje. Nezapomeňte také uvést váš požadavek na způsob vyřízení reklamace
  • Zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k poškození. V případě reklamace je nutné vždy zaslat kompletní zboží, včetně příslušenství.
  • Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží, čehož důkazem je daňový doklad – faktura a řádně vyplněný záruční list. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad (Faktura), případně můžete tento nárok (reklamaci) prokázat i jiným vhodným způsobem (např. výpisem z účtu, pokud byl nákup proveden kartou či převodem na účet apod.)
  • Pro registrované zákazníky e-shopu Elvin.cz nabízíme v rámci věrnostní programu službu navíc. Po předchozí dohodě si sami zajistíme svoz balíku na předem domluvený den. Ušetříte nejen peníze, ale i čas s vyřizováním a frontou na poštách. Platí pro zákazníky, kteří se registrují již při nákupu. 
  • Po doručení zboží přijímame ihned reklamaci na náš reklamační servis k posouzení, případně zasíláme do autorizovaného servisu výrobce, kde jej prověří technici.
  • Až bude reklamovaný předmět zase v nejlepší kondici, vrátíme Vám ho i s potvrzením, jakým způsobem byla reklamace vyřešena, včetně data vypořádání a popisu provedené opravy. A písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude Vaše reklamace považována za neoprávněnou (s popisem důvodu zamítnutí).
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu je Vaše reklamace, můžete nám zavolat na tel.: 734 805 974
nebo zašlete dotaz emailem na adresu: eshop@elvin.cz. Případně využijte náš kontaktní formulář. Rádi Vám poradíme!