Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které Vám nabízíme. Dokonce i při balení a expedici provádíme kontroly odesílaného zboží. I přesto všechno se může stát, že zakoupené zboží může vykazovat vadu nebo bude poškozené.

Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě reklamace. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon. 

Jak reklamovat?

  • Při uplatňování záruky se můžete s potřebnými dokumenty (záruční list, faktura) obrátit přímo na servis dané značky, nebo zboží zaslat či jinak dopravit do střediska obchodu firmy ELVIN PRODEJ s.r.o, spolu s reklamačním listem, záručním listem a zpáteční adresou. Po vyřízení reklamace bude zboží zasláno zpět.
  • Nejrychlejší způsobem je nás kontaktovat na tel.čísle 734 805 974, kde se s vámi domluvíme na dalším postupu, případně nám napište na email: eshop@elvin.cz, kde uveďte důvod reklamace.  
  • Zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k poškození. V případě reklamace je nutné vždy zaslat kompletní zboží, včetně příslušenství. K balení přiložte záruční list a řádně vyplněný reklamační protokol, který si můžete stáhnout pod tímto odkazem a zašlete na adresu Elvin Prodej s.r.o. Nad Porubkou 1230/1C Ostrava-Svinov 721 00
  • V případě, že záruční list neexistuje (např. u stroju značky BOSCH), slouží jako záruční list daňový doklad (Faktura)
  • Pro registrované zákazníky e-shopu Elvin.cz nabízíme v rámci věrnostní programu službu navíc. Po předchozí dohodě si sami zajistíme svoz balíku na předem domluvený den. Ušetříte nejen peníze, ale i čas s vyřizováním a frontou na poštách (platí od 1.6.2018). Platí pro zákazníky, kteří se registrují již při nákupu. 
  • Po doručení zboží přijímame ihned reklamaci na náš reklamační servis k posouzení, případně zasíláme do autorizovaného servisu výrobce, kde jej prověří technici.
  • Až bude reklamovaný předmět zase v nejlepší kondici, vrátíme Vám ho i s potvrzením, jakým způsobem byla reklamace vyřešena, včetně data vypořádání a popisu provedené opravy. A písemné potvrzení od nás dostanete i v případě, že bude Vaše reklamace považována za neoprávněnou (s popisem důvodu zamítnutí).
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, můžete nám zavolat na tel.:734 805 974 nebo zašlete dotaz emailem na adresu: eshop@elvin.cz. Případně využijte náš kontaktní formulář. Rádi Vám poradíme!

Kliknutím na tlačítko Odeslat, souhlasíte se Zásadami zpracování osobních údajů

Máte dotaz? Napište nám!

00